26 Mart 2013 Salı

GELİŞİ GÜZEL YAŞIYORUZ




  •  Okuduğum gazetelerde sevdiğim köşe yazarlarının beğendiğim yazılarını makasla özenerek keser kolleksyon yapardım eskiden.
  • Bunu ben yazmalıydım diye iç geçirdiklerimi ayırır ara sıra okumaktan büyük keyif alırdım.Yıllarca biriktirmişim bıkıp usanmadan.
  • Uzunca bir zaman dır da göz atmamıştım.Valiz tipi eski  hatıra çantamda öylece duruyorlardı unutulmuş çasına.
  • Nereden aklıma estiyse bu gün o eski valiz tipi çantamı ağzını araladım.
  • İçlerinden bir tanesini rast gele seçtim.Şarkılardan fal tutar gibi.
  • ''Yarım yamalak yaşıyoruz hayatı''diyordu bir köşe yazarı ve devam ediyordu''Kendimizi anlamayı başaramadığımız için,başkalarından önce kendimizden korkuyoruz.Güçlü sandığımız özelliklerimizi alabildiğince abartırken,zayıf gördüğümüz yanlarımızı gömüyoruz içimizin karanlıklarına''diyordu.
  • Öyleydi gerçekten.Yarım yamalak ve gelişi güzel yaşıyoruz hayatı.
  • GELİŞİ GÜZEL YAŞIYORUZ hayatımızı sevdalarımızı.
  • Toplum olarak,birey olarak ne hale geldik getirildik böyle.
  • Kaybolan değerlerimiz için kimse yas tutmuyor hatta kanıksadık bile.
  • Hiç kimse farkında değil batılı ab li olmaya çalışırken, kat ettiğimiz mesafede kazandıklarımızın kaybettiklerimizin yanında bir hiç kaldığını.

  • İnsanı insan yapan değer yargılarımızı nasıl böyle yok sayabiliyoruz.
  • Teknoloji çağında çığırlar açılırken insan olmanın erdemleri vasıfları teknolojiye yem ediliyor,aşklar sevgiler vıcık vıcık sanal alemlerde yaşanır hale gelebiliyorsa;
  • Vayy o insanı insan eden duygulara.
  • Vayy sevgi ve şefkat boşluğunun yerini cinsellikle doldurmaya çalışanlara.
  • Vayy sevgiyi  ve sevgiliyi cinsel bir meta olarak görenlere.
  • Vaayy sevmenin sevebilmenin kutsiyetini çoktan unutanlara.
  • Sevginin güzelliğini sadece sevilmekte arayanlar sadece egosunu tatmin etmek için çaba gösterenler hakiki mutluluğu bulabileceklerini mi  zannederler.
  • Aşkın gereğini bilmeyenler,aşka koşulsuz şartsız yüreğini açamayanlar gerçek mutluluğu tatmış olabilir mi.
  • Sevebilmek te değil mi sevginin kutsiyeti.
  • Yaşamın gerçek tadı hatta anlamı sevgi denen o ulvi duygu değil mi.
  • O ulvi duyguya yüreğini açmayı bilemeyenler,karun olsa ne olur,en yüksek akademik unvana sahip olsa ne olur.
  • Aşk için sevgi için riski göze alamayanlar ben aşığım seviyorum demesinler kendilerine.
  • Onlar .! kendilerine yalan söyleyenler!
  • Kandırmasınlar kimseyi kendilerini kandırdıkları gibi.
  • Sevmeyi bilmiyorlarsa,kapatıp bütün kapılarını aşka sevgiye otursunlar kendi dipsiz karanlıklarında.
  • Kendilerine saygıları yoksa,hiç değilse aşka hürmeten sevgiye hürmeten aşkı oyuncak etmesinler.
  • Zaten yarım yamalak ve GELİŞİ GÜZEL YAŞIYORUZ.
  • Hiç değilse aşklarımız özel olsun.


Aşk hakkında herşey doğru, herşey yanlıştır. Hakkında söylenecek hiçbir şeyin saçma olmadığı tek şey aşktır. 

Chamfort


Hiç yorum yok: