7 Mart 2013 Perşembe

ONLAR AŞIKTILAR ( 1 )


  • ''Gençtim o zamanlar,hemde güzeldim'' diyor kadın.Gözleri biraz hüzün,biraz nefret karışımı dalıp giderken bir noktaya,biraz da ağlamaklı.Anlatıyor hayatının filminde kendisine nasıl bir rol verildiğini.
  • Sevmiş kadın.Hemde çok sevmiş.Büyük bir aşkla bağlı imiş,genç,yakışıklı,civan bir delikanlıya.Karşılıksız değilmiş aşkı,delkanlı da onu sevmiş.Aileler girmiş araya.Usul adapla evlenmiş iki sevdalı yürek.Dünyalar mutluluklar bu iki aşığınmış artık.Mutluluktan, aşktan başları dönerken,birde nur topu gibi kızları olmuş.Daha bir perçinlenmiş aşkları, mutlulukları.Kadın kıskanırmış erkeğini,sakınırmış dişi sinekten bile.Lakin güvenirmiş erkeğine aşklarının büyüklüğüne inanıp güvendiği gibi.Hiç ihtimal vermezmiş erkeğinin bir başka kadına uçkur çözeceğine. Onların aşkı ihanete yer olmayacak kadar büyük müş .Çünki ONLAR AŞIKTILAR!
  • Bir gün aldığı bir haberle kararıvermiş kadının bütün dünyası.O civan erkeği,o evinin direği,o biricik aşkı,o yere göğe sığdıramadığı kocası, sevdalısı,canının yarısı,o çocuğunun babası,o ömrünün yongası aldatıyormuş kendisini.İnanmamış,inanamamış,inanmak istememiş.Lakin kendi gözleriyle de görmüş.Kocası kiralayıp dayayıp döşediği evde sekreteri ile aşk .! yaşıyormuş.Kahrından ölmüş kadın,bin defa binlerce defa ,milyonlarca defa.Onuruna yedirip söyleyememiş kadın kocasına ihanetini kendi gözleriyle gördüğünü.Kocası ihanetini karısının bildiğinden habersiz ya bir sevgilisi olduğunu sezdirmemek için daha bir ilgi gösterir olmuş kadına.Canımlı, cicimli, seni seviyorumlu. Sindirememiş içine ihaneti kadın.Ya bildiğini belirtip boşanacak o cvan kocasından.ya sevdiği adamı kaybetmemek, yuvasını yıkmamak için susup sineye çekecek bilmezden gelecek kocasının ihanetini.Kadın mutsuz, kadın kararsız, kadın ne yapacağını bilemez.Kadın susmuş. Canı, ciğeri bir tanecik kızı için susmuş.İhanetin acısını içine bastırıp susmuş.Susmuş susmasına da bir gün rastlayıvermiş kocasıyla sevgilisini el ele kol kola olarak bir sokak ortasında.İnkar etmez adam edemez,her şey ortadadır zaten.Biz bir kaç yıldır beraberiz der adam.Kadın yıkık.Kadın perişan.Boşanalım der kısık bir sesle boğazında saklamaya çalıştığı hıçkırıkla ağlamaklı.Adam karşı çıkar karısının boşanma isteğine.''Bunun için yuvamızı yıkma,oldu bir kere,hata ettim ben seni seviyorum o sadace gelip geçici bir şey.Problem etme bu kadar hem ne var bunda,bütün erkekler ara sıra kaçamak yapar, erkeğim ben de uydum şeytana.Söz bir daha yapmıyacağım, hayatımın kadını sensin yuvamızı düşün ,kızımızı düşün'' vs ikna eder kadını.Bir zaman sonra kadın af eder kocasını.Kalbi affetmesede affetmiş gibi yapar yuvasının devamlılığı için.Tabi yuvanın devamlılığını sağlamak kadının asli ! görevidir ya.Erkeğin kadına yaşattığı yüz nokta şiddetindeki depremde bile,kadın yuvasını yıkmamalı,ayakta tutmalıdır.! ve dimdik ayakta tutar kadın yuvasını. Taa ki kader sinsi ağlarını örene kadar.
  • Bir zaman sonra işleri bozulur kocasının.İflasın eşiğindedir.Kadından babasından kalma tarlayı satmasını ister adam.Kadın kocası ve yuvası için satar babadan kalma tarlayı verir kocasına parayı.Fakat yetmez bu para banka  ve borçları ödemeye.Oturdukları yuvaları olan ev de babadan kalmıştır kadına.Adam bütün borçları kapatabilmek için evi de satmasını ister .Kadın hayır der.''Bu ev bana babamdan yadigar satamam'' Evde satardın satamazdın kavgası yaşanır.Bu esnada adamın iş ortağı çıkar gelir eve.Alacak verecek meselesi yüzünden tartışma çıkar aralarında.Olay büyür küfürler havada uçuşur.Tartışma kavgaya ,kavga şiddete dönüşür.Kadının kocası masanın üzerindeki bıçağı kaptığı gibi saplar ortağının göğsüne.Kocasının ortağı kanlar içerisinde yığılır yere.Ölmüştür.Kadın korkudan tutulur kalır olduğu yerde.Öylece kalakalır.Derken kocası tutuşturur kadının eline bıçağı.''Al bunu polise ben öldürdüm de,benim öldürdüğümü sakın kimseye söyleme beni hapse atarlar. Ben hapse girersem size kim bakar,sersefil ortada kalırsınız.Ne yer ne içersiniz,kızımıza kim bakar aç açık kalırsınız ortada. Hem mesleki hayatım sona erer,biterim ben tükenirim.Ama sen ben öldürdüm beni rahatsız ediyordu,bana zorla sahip olmak istedi namusumu korudum dersen az bir ceza ile kurtulursun.Ben sana bakarım cezaevinde.Sana en iyi avukatları tutarım.Namus davasına dökeriz iş az bir ceza ile yatar çıkarsın.Bunu benim için kızımız için geleceğimiz için yapmalısın.....
  • DEVAMI YARIN.(bu gerçek yaşanmış bir hikayedir. hikayenin devamı için beni takip etmeye devam edin)

Hiç yorum yok: