2 Mart 2013 Cumartesi

HAYDİ BİSMİLLAH


  • Yıllardır yazmak hep bir tutkudur içimde.Bazen gelişi güzel,bazen  edebi kelimeler uçuşur durur zihnimin bir tarafında.O an ya elime kalemi alıp kelimeleri yazıya dökeceğim, ya da zihnimdeki o kelimeler beynimi zihnimi ve hatta ruhumu istila edecek.Duygusal kişiliğim zihnimde ve ruhumda o kelimelerin yoğunluğu ve ağırlığı ile yorgun düşecek...işte tam da bu noktada kalem ve kağıt imdadıma yetişiyor.Kalem ve kağıdın buluşması beni kelimelerin yoğunluğundan ve ağırlığından kurtarıyor.Zihnimdeki  kelimeler bir bir dökülüyor kalemin ucundan beyaz kağıda.Mısra oluyor, şiir oluyor,   hikaye ,makale oluyor.Böylece zihnim ve ruhum dökülen kelimelerin ağırlığından kurtularak özgür kalıyor...İŞTE BUNU ÇOK SEVİYORUM.Yıllardır üzerine bir şeyler yazıp karaladığım notlarımın istilasına uğradım bu gün adeta.Nerye elimi atsam,cebimden, çantamdan,dolabın çekmecesinden ve hatta yatağımın kenarından hep üzerine notlar aldığım küçük kağıt parçaları çıkıyor karşıma.Kimi  notlarım bir sigara paketine,kimi bir alışveriş listesinin arkasına,kimide bir kağıt peçetesine ölece gelişi güzel yazmışım anlık duygu ve düşüncelerimden oluşan küçük notlarımı.(bir gün hepsini bir yerde toparlayacağım ya.!.)Şimdi istlasına uğradığım bu notlar bana adeta haydi daha ne bekliyorsun 'toparla bizi'  der gibiydiler. Bir gün toparlayacaktım evet.Hemde bir kitap olarak toparlayacaktım güya. Hep bir gün ,bir gün diye diye işte bu gün oldu ve ben hala toparlayamadım. (hangi kafayla toparlayacaksam,kafa yerinde değil ki.kafa kafa değil aşure çorbası .ben hariç :)) ne ararsan var )  Her ne ise  özetle bu gün burada bu blog da ilk olarak HAYDİ BİSMİLLAH diyerek yazmaya başlıyorum.Tamamen amatörce ve içimden geldiği gibi...  Haaa bu arada tek amacım yazılarımı toparlamak değil tabi.Amaç birazda para kazanmak. (hatta en büyük amaç)Yazıtörlük yapmak. Nasılmı? Vallahi bende bilmiyorum.Henüz bu konunun acemisiyim.Öğrenince ilgilenen arkadaşlara aktaracağım. SÖZ.Öncelikle siz sevgili dostlarımın yardımınına ihtiyacım var. Yani tıkınıza ihtiyacım var.Bloğumu ziyaret etmenize yakın arkadaşlarınıza tavsiye etmenize yorumlarınıza ve  sosyal ağ ortamlarınızda paylaşımınıza. Hep si bu kadar. Yani bir TIK. HAYDİ BİSMİLLAH.Sevgiyle ve huzurla kalın.                   

3 yorum:

Adsız dedi ki...

TEBRİKLER CAN ARKADAŞIM.YÜREĞİNE SAĞLIK.BAŞARILAR DİLİYORUM. YOKLAMA ALIYORSAN....BURADAYIMM

Adsız dedi ki...

Merhabalar teyzeciğim! Çok güzel olmuş. Tebrikler.. Çok öptüm.

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş teyzeciğim. Tebrikler! Çok öptüm Hollandadaki yeğeniniz.